Sometimes it takes a good fall to really know where you stand

Haha, jobbig dag! Skit seg nu, och Tine och Pontus slutar sent så det blir inget idag.. :/ Fick iaf veta från mamma idag att på lördag klockan 13 ska jag iväg och fixa naglarna! Äntligen :D Grymt bra dag, har haft jätte kul med tjejerna och bäst var nog Hemkunskapen. Shit va kul jag, Ruben och Robi hade. Skrattade ungefär hela tiden ;) Vi bakade äppelpaj. Helt sjukt gott med hemma gjord vaniljsås också. MUMS! Sån tur att det var äklig mat i skolan annars skulle inte vi suttit och ätit upp allas och vår egen ;D Har tagit bild också, ni ska få se hur grymma jag och Ruben e. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa håret! Kiss and hugs! ♥
Knackiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0