Plugg

Just sitter jag och pluggar.. Annars har dagen varit helt toppen! Skolans sötaste kille frågade om jag ville va med honom, men ingen av oss kunde samtidigt förns måndag.. Men nu e det bestämt att vi ska va då iaf! Efter skolan satt jag och Anna och väntade på Sara för jag skulle med dom in till stan och fika, sen skulle dom shoppa lite. Jag skulle och möta mamma för att köpa nytt busskort. Måste bara säga att Anna e en av dom sötaste jag känner, hon har ett helt underbart skratt som ser så sjukt gilligt ut! Hon typ måste sitta och slå sej själv? Hahaha söötnos!
Vi har franska läxa till imorgon så måste verkligen plugga. Jag har 15 glosor men ändå. Tycker det e svårt ;) Ska kunna läsa också, men det tyckte hon jag kunde! Visste ni att glosboken e en grym sida när man  ska förhöra sej själv? :) Jag älskar den iaf, e som min bästavän när skolan börjar! Men måååste fortsätta nu. Pusspusspuss ♥
Islatte och chochlate cupcake från espresso house!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0