Planering

Sitter och planerar lite med min fina vän Amanda om nästa torsdag. Antingen övertalar vi min mamma att vi tältar på lövet, sover hos henne eller hos mej. Vi kan inte bestämma oss och måste snacka med mamma men hon e i Barcelona :/ Jobbigt läge asso! Idag har jag sovit halva dagen, lite efter jag vaknat åkte vi till ett urgulligt fik här utanför Eskilstuna. Hette café Mary's. Tror faktiskt Viktor Frisk skrivit om det i sin blogg om ni har läst den ;) Jag och min lilla syster tog en somrig smoothie. Tog en fin mobilbild på den men e inte hemma nu så jag lägger uppp bild på den senare! :) Just nu e jag hos mina plast morföräldrar på landet, vi ska grilla och bara mysa! Uppdaterar mer senare! Pusspusspuss! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda m

jaa det kommer bli sjuuukt nice!! <3

2011-08-11 @ 18:24:43
URL: http://amandamolander.blogg.se/
Postat av: michelle

Då var jag i Barcelona samtidigt som henne :)

2011-08-14 @ 20:59:06
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0