Opps..

Har iinte haft tid att blogga, sorry people! Igår drog jag till farmor där jag e nu. Vi hade en grymt mysig kväll igår med massa godis och glass. Som vanligt alltså! ;) Vi kollade på nån film som var på tv. Det va typ helt sjukt konstig. En odödlig kille liksom, ofta man inte dör av att få ett järn rör genom halsen!? Iaf, sjukt konstig! Vi sov till och från hela tiden så vid tolv orkade vi inte längre och vi gick och la oss. Fast då var jag ju såklart inte trött så va vaken till två/halv tre?

Idag vaknade jag väl runt tolv av en mardröm. Var om att jag fick ett brev sen skulle jag va ensam hemma sen bor det en pedofil under soffan? Jag skulle tydligen slå han med ett ikea bord också, hehe.. Säger bara att såna där drömmar e så typiskt Annie! Resten av dagen har jag bara chillat, suttit och spelat på min faster nintendo ds. Jag har en häst och en bebis nu! :D Sen drog vi till min faster Pernilla och stanna kvar där och åt. Kom precis hem och tänkte hoppa in i duschen nu! Får försöka skriva mer senare, men vill umgås med min älskade farmor också. Imorgon åker vi ju hem :'(

Tänkte att ni skulle få se mitt schema för veckan också!
Måndag: Åka hem, träffa mikkiz, dra till umo
Tisdag: Grönan troligen
Onsdag: Åka till den nya skolan i Fruängen och träffa rektorn
Torsdag: Träffa Tine och Amanda och ha världens bästa sleep over!
Fredag: Troligen bara ta det lugnt, fast det kan ju alltid komma fram nånting med tiden!
Lördag: THE VOICE!!!!
Söndag: Förbereda mej för skolan som e dagen efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0