Jobbigt just nu

Sitter och tittar på ''the last song''. En av mina absoluta favorit filmer. Jag sitter och gråter en hel flod. När man väl börjar gråta kan man inte sluta. Så nu gråter jag över att jag ska till nya skolan idag, för att jag saknar alla och vill ha tillbaka mitt gamla liv! Saknar mina fina vänner i Nynäs, saknar allt där. Saknar tom skolan?! Sjukt om man gör det.. Jag e iaf helt klar. Skulle kunna åka nu. Men vi ska ju va där om två timmar.. Så ska sätta på en annan film, troligen twilight! :D Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: pontusMUTAFOCKAolsson

lycka till i nya skolan! :)

2011-08-17 @ 13:46:47
Postat av: pontusMUTAFOCKAolsson

2011-08-17 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0