Je t'aim, nooooot

Kommer bli världens depp inlägg nu.. MEN JAG VILL VERKLIGEN TILLBAKA TILL NYNÄS! Saknar dom så rackarns mycket just nu. Känner mej som en utomjording i den nya skolan. Jag kommer deppa över det här tills mamma flyttar tillbaka :'( Men dagn har väl iaf vart okej, har vart med snälla Moa och Anna hela dagen. Typ dom enda som vill umgås med mej och den andra nya som heter Antonia. Men dom e typ tvungna :P Har iaf suttit och snackat med Moa hela dagen, hon är jätte snäll och gullig! Vi va nånstans runt hornstull i typ en park och gjorde massa uppdrag. Skit tråkigt i mina ögon. Känner att jag e extremt negativ just nu :O Blir bättre med tiden, tror jag? Ska städa nu, bombnedslag i rummet igen.. Kan nån förstå hur det blir stökigt i rummet igen två sekunder efter man städat? :o Jag har iaf aldrig gjort det :D Måste ta tag i det nu, ska fixa både naglarna och håret idg också. E hungrig också, hur ska det här gå? ;) Mer update senare, pusspusspuss!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

vi är inte tvugna vi vill vara med er ni är jätte schyssta <3

2011-08-24 @ 15:36:40
Postat av: De :))

jag då? :) <3

2011-08-24 @ 17:03:30
Postat av: Anna

vem ? <3

2011-08-24 @ 19:12:43
Postat av: De

Jag snackar inte med dig anna! -,- gå o lägg dig. Jag mena att skriva till annie. Och kan du svara på kommentaren annie? :)

2011-08-24 @ 22:13:08
Postat av: Annie

Haha, vem e du ''De''. Jag har ingen aning xD <3

2011-08-25 @ 15:38:23
URL: http://annieosstlingsson.blogg.se/
Postat av: De :))

de du gissa ;)

2011-08-29 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0