It hurts when you don't even try.

Hemma från skolan, tycker det gick ganska bra. Lärarna verkade tycka om mej iaf Marlene ;) Haha, min nya lärare ska heta exakt samma sak som den förra, cooooooolt :D Skolan var iaf tre gånger så stor som Gröndal, fyra byggnader och lektion i Västertorp. Hahah. Vet inte hur jag ska hitta,nån kommer få följa mej hela terminen.. ;o Tror dte här kommer gå bra, men e fortfarande sjukt nervös (!!) inför måndag. Haha, kommer känna mej som ett ufo. Vet inte nånting om klassen förutom att lärarna tycker dom e en hel hög med olika personligheter ;p Fick också reda på att vi egentligen inte börjar förrän på onnsdag. På måndagen börjar vi tio och då e det bara upprop och sånt. På tisdag ska båda sjuorna på utflykt, hehe. Lite update om nästa vecka iaf!
Just nu sitter jag barnvakt åt min lillasyster. Hon tittar bara på disneychannel så jag ska sätta på en film på datan. Hade tänkt att kolla på the roommate. Har hört att den e bra :) Skriver senare. Pusspusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0