Home!

Efter en helt galen kväll e vi äntligen hemma! Ska försöka förklara lite, det var helt sjukt mycket folk! En halv timme innan allt började börja vi tränga oss fram. Till slut var vi fyra personer ifrån längst fram. fan va trångt det va också! Jag höll på att bli pannkaka, vilken tur att man hade världens bästa Cicci där! Hon höll om mej hela tiden och försökte trycka bort folk från mej. Tack älskade vännen! ♥ Helt grymma artister också, men sån our att jag började må skit dåligt.. Fick knappt nån luft. Började stor böla så vakten fick dra ut mej när jag va helt svimfärdig. Jag gick ut, gick runt ett tag. Försökte få tag på socialt folk, inte ens min mamma svara?! Haha, dissad! :D Men nu e allt jätte bra, alla vi har ont i fötterna och huvudena men det klarar vi :) Vi ska ha film kväll och käka massa godis. Vi ska kolla Scream 4 och the last song. Ovanligt att jag ser the last song? Nej.. Ska lägga ut en video påChris Medina imorn också, orkar inte nu. Ska ju kolla film ;) Puss på er sötisar, hoppas ni har det bäst. För det kommer jag ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0