Hiss/Diss


Första grejen jag tänker hissa vänner som alltid ställer upp! Älskar när man bara kan ringa en vän och prata om allt som tynger en!
Andra grejen är hosten mode! Älskar verkligen färgerna, precis min stil. Neutrala och stilrena grjer kommer i höst sweethearts! Kängor e också inne, har redan börjat titta efter grejer ;)



Jag dissar verkligen folk som leker bitch. Såna små omogna ungar e inte värd nån uppmärksamhet alls..
Det andra jag dissar e folk som säger en sak ena dagen och en annan!

Så tycker jag iaf, lägger ut lite som jag hittat som jag verkligen vill ha imorn!
Kommentera gärna om det e nånting ni hissar och dissar!
Nu ska jag sova, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0