Hemma efter världens bästa dag!

Gud va kul jag har haft idag! Har verkligen hittat ALLT jag ville ha och lite till. Orkar inte ta kort på allt nu så lägger ut en outfit bild imorn för jag tänkte ha det mesta på mej, ;) Kommer en bild på mitt fovorit köp iaf. SÅ SKÖN OCH MYSIG, FAST MAN LIKNAR EN CLOWN NÄR MAN HAR PÅ SEJ DEN. Har skrattat hela dagen också. Inte för att det e ovanligt men idag var det bara xtra kul, tex när Antonia skulle ta med 19 grejer i ett provrum. Säger bara o-m-g. Nu ska jag fixa i rummet, ser ut som ett helvete varje gång jag provat kläder eller nånting. Puuuuuuuuss!
♥♥♥!

Kommentarer
Postat av: jenny

är den från bikbok?:)

2011-08-31 @ 20:18:50
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0