Hehe

Har inte orkat blogga, helt seriöst.. Gick upp vid 8 idag (måste vara sjuk eller nånting!) för vi skulle till stallet och rida. Men så åskar det.. Så det får bli en annan dag istället. Jag gick och la mej i soffan och somna om och vakna sen och börja bråka med min syster om att jag ville ha tven.. Hehe. ;) Sen var det bara att hoppa in i duschen! Efter det fixa sej, har bestämt mej för att jag ska ha lockigt hår idag. För en gångs skull ska jag gå ut i det.. Kommer bli bra! Knappt nåt smink eller nånting, känns super! Vi ska till Heron och kolla på bio vid fyra. Vi ska se pirates of the caribbien. Lite efter men ingen av oss har sett den..  Haha :D Min lillasyster vill ha datan nu så jag ska göra nånting annat. Kanske läsa? We'll se. Kanske uppdaterar i bilen? Stay tuned, puss!


älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0