Hahahaha

Idag har jag inte orkat blogga, känner mej  helt slut! Önskar det inte va skola imorn, då skulle jag ha kunnat sova hela dagen. Men nej... Ska upp typ vid sju imorn för jag ska titta på vakna med the voice, får se om vi e med vi som stod längst fram ;) Skulle tydligen vara nånting därifrån imorn på morgonen, haha! När mina brudar dragit hem drog jag in till Stockholm och träffa mamma och syster. Köpte ett par skor till idrotten i skolan, bra att ha grej :) Nu hemma har jag städat hela rummet, så ut som ett jag vet inte vad efter vi sovit där.. Shit va stökigt det va! Men nu ser det faktiskt riktigt bra ut! Har duschat och målat naglarna lite också, det vita har börjat gå bort, så fixa det lite bättre! :D Nu ska jag fixa håret och sen ska jag nog dra mej till sängs... Måste ju sova någon gång! Kommer nog inte gå så snabbt men det ska gå! ;) Får försöka uppdatera så mycket jag kan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0