Förlåt!

Förlåt för det inte har blivit någon blogg idag eller igår! Har inte haft tid :( igår drog jag iväg till Nynäs och va med underbart folk och sov där. Idag kom jag hem runt fyra och har hållt på och packat :) åkte in till gamla stan med mamma också och gick runt lite. Köpte en liten citat bok om kärlek och ett jätte fint silver, diamant halsband. Älskar halsbandet och det var jätte fina citat i boken :) har precis kommit ur duschen och nu ska jag fixa naglarna. Kommer bli jätte dålig uppdatering nu, har ingen tillgång till Internet förutom på mobilen. Kommer inte bli några bilder alls :( men imorn vid tolv drar jag med farmor till björnön. Ska bli sjukt kul att träffa hela släkten, vissa har jag inte träffat sen jag var ett :D ska försöka att göra ett till inlägg innan jag går och lägger mej. Ett citat kanske? ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0