Äntligen hemma, äntligen blogga!

Sjukt skönt att komma hem nu! Hoppas ni haft det bäst, för det har verkligen jag! Tänkte köra igenom helgen lite snabbt!

Började med att vi kom fram på fredag. Fixade lite i vår stuga och så. Sen gick vi upp till stora stugan där all fest och så skulle vara. Vi hjälpte till lite där uppe och sen var det mat. Blev pastasallad (!) som jag verkligen älskar ;) Sen gick vi runt och mingla och sånt. Upp till stugan och byta om och sen ner och umgås med alla igen. Små barnen hade gått och lagt sej så det var jag och farmor som givk ner! Skit trevligt! Måste berätta för er vad som hände när jag gått och lagt mej! Jag låg i sängen med min pösiga långärmade tröja på mej. Jag kände att det var nånting som rörde sej innanför min ärm på vänster arm. TÄnkte att det inte var nånting och la mej på ett annat sätt. Sen efter några sekunder så började nånting krypa mot armhålan (!?) då började jag skrika. Shit vilken panik jag fick, började klä av mej och försöka få bort den. Hann se att det va en skalbagge iaf, USCH! Sen var det ju lite svår att sova så låg vaken till två..

Lördag började med att jag vaknade av mina små kusiner som gick upp runt sju. Va jätte trött så ag bara satte mej vid bordet och åt. Sen satt jag där till elva för jag va trött, farmor och faster jobbade på sina tal till Moster. Det va u hennes sextio års fest you know ;) Min kusin Elsa kom och tjatade på mej att jag skulle till lekparken med henne. VAd gör man inte för henne liksom? Så jag gick och klädde på mej och när jag kommer ut har Marcus och dom kommit. Blev skit glad! Hur kul som helst att träffa honom igen, var närmare ett år sedan vi sågs sist :D  Sen gunga vi ungbräda och bara chilla. Va tvungen att gå in och fixa mej sen, tog en stund att platta håret ;) Sen var det snabbt smink och på med avslutningsklännigen. Sen upp till Storstugan och mingla med allt fint folk :) Snackade med Anna om mitt uppträdande då också, skriver mer om det sen! Jag gick runt och tog bilder och sånt också, kommer upp massor i slutet av inlägget! Efter efterrätten var det dags för present öppning. Moster fick jätte fina grejer! AVundsjuk på att hon fick hemgjord hallon saft ;O Efter moster var det dags för min dans.. Dansade Vår lyriska jazz från dans lägret. Låten var Adele.Rolling in the deep. Gick suuuuper asso! Blir så glad över att folk kommer och her mej beröm efter också, till och med idag vid frukosten kom massa fram (!?!) HAHahha :D Sen var det att vi gick runt och mingla och dom vuxna buggade. Farmor lärde mej också ;) Sen skulle Anna såklart sätta på gamla schlager hits som vi dansade till! Blev en lyckad kväll i mina ögon :D När jag kom till vår stuga bestämde jag med för att läsa, men jag fick sådan huvudvärk så jag la ner boken och somna direkt! Lurarna satt kvar i öronen också ;)

Idag vaknade jag runt halv tio för Villgot gick runt och sjöng ''Giggot speeeeel''. Sötnos! Gick upp och packade ihop allt och satte på mej lite tjocka kläder för det regnade ju en hel del ute ;) Sen gick vi upp och åt frukost med alla i Storstugan! Kände mej lite som en zombie, somnade ju inte förns närmare två den natten, heheh :) När jag stod och tog frukost kom tre fram och gav mej komplimanger för dansen. Det gjorde min dag. Blir så himla glad :D Sen var dte bara ner till stugan, in med allt i bilen och åka hem! Känns riktigt skönt att få sova i sin egen säng inatt, att sova i sängarna där var som att sova på golvet ärligt.. Men ska inte klaga, har vart super :)
Blev ett långt inlägg, nu kommer bilderna!

Ola, Conny och Öjvin!


Fina Åsa


Suris kusin


Snygg Moster!


Jag och Marcus ♥


Lekparken med kusinerna!


Farmor ♥


Anna den balla!


Live love dance



Gruppbild på kusinerna!


Och alla syskonen!



♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0