Äntligen dator!

Nu sitter jag vid datan som ni kanske märker ;) Har varit så sjukt grymt hittills! Träffat tjejerna, och några till. Lite jag saknat alla! Sen träffar man ju folk man inte vill träffa också ;o
Igår var det ju skola, direkt efter gick jag till bussen och åkte med Victoria till Älvsjö där hon bor och jag skulle ta tåget till Västerhaninge för att därifrån ta bussen till Nynäs :) Möte Cicci och Thea i Centrum dä vi skulle vänta på Frida, Lisan och Julia som ville hem och käka innan vi skulle fika ;) Vi kollade runt lite i affärer. Sen kom dom, vi gick och satte oss på fiket. Alla tog vanilj latte utom Thea, hon åt godis :D Sen kolla vi massa på lindex osv. Sen gick vi till hamnen, satt där och tog det ovanligt lugnt. Men jag som alltid måste röra på mej, ställde mej och dansa. Sen gick vi hem, fixa lite, gjorde tacos. Sen drog vi ut, mötte upp tjejerna och va med dom till efter tio. Vi vill komma in på gården men vi va tydligen för stora, hahahah ;) Sen gick jag, Cicci, Nicko och Adam hem och fixa vart vi skulle sova. Alla fyra skulle sova i en soffa... SLuta med att Nicho gick till sin egen säng. Juste, Adam  låg på Ciccis fot och hon fick min rumpa i facet..

Idag har vi åkt till stan, vi åt mc Donald's. Det var väligt gott. Jag gillar Pommes frites. Sen mötte vi mamma, då drog vi med henne till Kristneberg där jag skulle fixa mina naglar. E sjuuuukt nöjd nu efter! Efter dte drog jag och Cicci till stan och gick runt lite och kolla. Sen e ju vi så smala så vi drog till rusta och köpte chips och fillidutter :D Nu ska vi hjälpa mamma med maten. Kommer maaassa bilder snart!

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0